واریز ۲ ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان در آبان‌ماه

کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود.

به گزارش صدای بورس،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حقوق‌های جدید به حساب کارمندان و بازنشستگان به اضافه معوقات واریز می‌شود.

در پی تأیید مصوبه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان‌ماه، حقوق افزایش‌یافته دریافت می‌کنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش تسنیم،کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود.

کد خبر 462245

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مجوز برداشت ۱۰ درصدی دولت از سهم صندوق توسعه ملی صادر شد

    مجوز برداشت ۱۰ درصدی دولت از سهم صندوق توسعه ملی صادر شد

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجوز کاهش ۱۰درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی صادر شد،گفت: قرار است دولت منابع افزایش حقوق را از محل مازاد درآمدها و صرفه‌جویی محقق کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد از بودجه عمرانی استفاده خواهد شد.

  • ابلاغ قانون «اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان»

    ابلاغ قانون «اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان»

    رئیس جمهور قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشورابلاغ کرد.

  • سد جدید افزایش حقوق

    سد جدید افزایش حقوق

    درحالی‌که افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان قطعی تلقی می‌شد، اظهارات روز گذشته مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه تردیدهایی را در این زمینه به‌وجود آورد. پس از تغییراتی که مجلس در لایحه ابتدایی افزایش حقوق به‌وجود آورد، دولت و مجلس به توافقی در این زمینه دست یافته بودند. اما بر اساس گفته‌های میرکاظمی در صحن علنی مجلس مواردی به لایحه اضافه شد که مورد قبول دولت نیست. قرار است که لایحه مدنظر به شورای نگهبان برود و در آنجا به این موارد رسیدگی شود.

  • الگوی افزایش حقوق به نفع کدام گروه است؟

    الگوی افزایش حقوق به نفع کدام گروه است؟

    نمایندگان مجلس در جلسه علنی ۸ آبان جزئیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را تصویب کردند. در این مصوبه که شامل یک ماده واحده، ۱۰ بند و یک تبصره است می‌توان به مواردی از جمله افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیروهای انتظامی و مسلح، افزایش حقوق ۹۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان به‌علاوه ۵ درصد از حکم، صدور مجوز به دولت برای افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱، افزایش ۱۰۰ درصدی حق‌اولاد و ۵۰ درصدی حق عائله‌مندی کارکنان و بازنشستگان، افزایش کمک‌معیشت جانبازان و رزمندگان معسر با درنظر گرفتن شروطی و افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی اشاره کرد

  • خبر خوش برای بازنشستگان

    خبر خوش برای بازنشستگان

    یک فعال حوزه کار گفت: پرداخت معوقه فروردین از این ماه و همزمان با شروع پرداخت مستمری آبان ماه آغاز شده و به تدریج معوقه هر ماه در برج بعد پرداخت می شود به نحوی که معوقه اردیبهشت در آذر ماه،‌ معوقه خرداد در دی ماه و به همین ترتیب معوقات پنج ماه تا آخر سال به حساب بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =